• Barefoot Specialist
  • Gratis transport vanaf 60€ (BE & NL)
  • Winkel in Brugge

9,5op 2141 reviews

FAQ & Contact

Op zoek naar onze openingsuren? Die vind je hier.

Hieronder bundelen we een aantal vragen die we vaak krijgen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan kan je ons contacteren via de gegevens onderaan deze pagina.


Veelgestelde vragen

1.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In principe worden alle orders uiterlijk één werkdag na bestelling verzonden. In uitzonderlijke gevallen kunnen er afwijkende verzendtermijnen gelden. Bij elk product in de webshop vindt u de specifieke verzendtermijn.

1.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

90% onze leveringen in België en Nederland zijn binnen 1 werkdag na verzending bij onze klanten. Uiteraard kan een zending uitzonderlijk eens langer onderweg zijn. In drukke periodes (Kerst, eindejaar, Black Friday,...) kan je voor de zekerheid best rekening houden met een levertermijn die 1 à 2 werkdagen langer is.

1.3 Welke transportservice zal mijn pakket afleveren?

IEDEREEN LOOPT werkt altijd samen met GLS. Doorheen de tijd hebben we met verschillende leveranciers samengewerkt en hebben we geleerd dat GLS ons momenteel de beste service kan bieden.

Het is niet mogelijk om zelf een andere transporteur te kiezen.

1.4 Ik ben overdag niet thuis. Kan ik een ander leveradres opgeven?

Uiteraard is dit mogelijk. Bij de online bestelling dien je eerst het facturatie-adres in te vullen. Indien je het pakket wil laten leveren op een ander adres, kan je vervolgens een apart leverings-adres invullen.

1.5 Kan ik mijn levering online volgen?

Ja! Van zodra de bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je van ons een automatische e-mail met een track and trace-link. Bij elke statusverandering, krijg je opnieuw een automatische e-mail. Je kan het pakket dus bij elke stap volgen.

Op de dag van de voorziene levering krijg je een e-mail van GLS met het geschatte tijdstip. Indien dit niet past kan u via dezelfde e-mail een andere optie kiezen:

  • levering op een andere datum
  • levering op een ander adres
  • levering in een GLS service-punt
  • levering op een veilige plaats (bijvoorbeeld in het tuinhuisje). Opgelet, we raden af om deze laatste optie te kiezen. Wanneer u kiest voor levering op een veilige plaatst, neemt u immers alle verantwoordelijkheid van GLS over!

1.6 Kan ik mijn bestelling laten leveren in een afhaalpunt?

Ja en neen. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je geen afhaalpunt selecteren op onze website. Maar zodra de levering is ingepland door GLS, ontvang je van hen een e-mail met de voorziene leverdatum. Via die e-mail kan je het pakketje laten omleiden naar een GLS parcelshop. 

Opgelet: wij raden af om een onbemand parcelpunt (zoals bijvoorbeeld Cubee) te kiezen. We merken dat de chauffeurs regelmatig geen pakketjes kunnen achterlaten omdat ofwel alle lockers vol zijn, ofwel de codes niet helemaal werken. 

1.7 Kan ik mijn bestelling laten levering in een onbemand afhaalpunt zoals Cubee?

Ja en neen. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je geen afhaalpunt selecteren op onze website. Maar zodra de levering is ingepland door GLS, ontvang je van hen een e-mail met de voorziene leverdatum. Via die e-mail kan je het pakketje laten omleiden naar een GLS parcelshop. 

Opgelet: wij raden af om een onbemand parcelpunt (zoals bijvoorbeeld Cubee) te kiezen. We merken dat de chauffeurs regelmatig geen pakketjes kunnen achterlaten omdat ofwel alle lockers vol zijn, ofwel de codes niet helemaal werken. 

2.1 Hoeveel tijd heb ik om een bestelling te retourneren?

Wettelijk gezien heb je 14 dagen (vanaf de dag dat je het pakketje ontvangt) om een online bestelling te retourneren. Bij IEDEREEN LOOPT verlengen we deze retourperiode naar 30 dagen. Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze pagina verzenden & retourneren.

2.2 Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Vanuit België en Nederland is dit het gemakkelijkste via ons retourportaal. Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze pagina verzenden & retourneren.

2.3 Het parcelpunt waar ik mijn pakketje wou binnenbrengen is gesloten. Wat nu?

Bij het aanmaken van een retourlabel kan je een parcelpunt kiezen. Dit is echter enkel om jou te informeren over het dichtsbijzijnde parcelpunt. Je kan het pakketje ook in een andere GLS (België) of DPD (Nederland) parcelshop binnenbrengen. Hiervoor hoef je geen tweede retourlabel aan te maken.

2.4 Is retourneren gratis?

Neen, een retour is niet gratis. Maak je echter gebruik van ons retourportaal, dan kan je profiteren van onze lage verzendprijzen. Voor een retour vanuit België rekenen we 6.95€, vanuit Nederland is dit 7.95€. Deze kosten worden verrekend wanneer we jouw retour ontvangen.

Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze pagina verzenden & retourneren.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
IEDEREEN LOOPT 9,5 / 10 - 2141 Reviews @ WebwinkelKeur
Om deze website goed te laten werken, moeten we soms kleine bestanden op uw computer zetten, zogenaamde cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u die site bezoekt. Manage cookies