Garantie en klachten
Garantie
Bij IEDEREEN LOOPT geven we om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen de twee maanden na vaststelling van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie, vervanging of terugbetaling (keuze wordt gemaakt door IEDEREEN LOOPT)
In het geval van een garantie-claim raden we je aan om eerst contact op te nemen via [email protected]. In je e-mail beschrijf je jouw probleem en vermeld je jouw ordernummer of aankoopdatum. Heb je een foto van het probleem, stuur deze dan meteen mee indien mogelijk. In de meeste gevallen zullen we je daarna vragen om de schoenen terug te sturen naar IEDEREEN LOOPT, Noordzandstraat 85B, 8000 Brugge (België)
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.