Waarmee kunnen we je van dienst zijn?
Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00 tot 18:00 voor je klaar
Onze klantenservice staat op werkdagen van 09:00 tot 18:00 voor je klaar
In principe worden alle orders uiterlijk één werkdag na bestelling verzonden. In uitzonderlijke gevallen kunnen er afwijkende verzendtermijnen gelden. Bij elk product in de webshop vindt u de specifieke verzendtermijn.
90% onze leveringen in België en Nederland zijn binnen 1 werkdag na verzending bij onze klanten. Uiteraard kan een zending uitzonderlijk eens langer onderweg zijn. In drukke periodes (Kerst, eindejaar, Black Friday,...) kan je voor de zekerheid best rekening houden met een levertermijn die 1 à 2 werkdagen langer is.
IEDEREEN LOOPT werkt altijd samen met GLS. Doorheen de tijd hebben we met verschillende leveranciers samengewerkt en hebben we geleerd dat GLS ons momenteel de beste service kan bieden.
Het is niet mogelijk om zelf een andere transporteur te kiezen.
Uiteraard is dit mogelijk. Bij de online bestelling dien je eerst het facturatie-adres in te vullen. Indien je het pakket wil laten leveren op een ander adres, kan je vervolgens een apart leverings-adres invullen.
Ja! Van zodra de bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je van ons een automatische e-mail met een track and trace-link. Bij elke statusverandering, krijg je opnieuw een automatische e-mail. Je kan het pakket dus bij elke stap volgen.
Op de dag van de voorziene levering krijg je een e-mail van GLS met het geschatte tijdstip. Indien dit niet past kan u via dezelfde e-mail een andere optie kiezen:
Ja en neen. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je geen afhaalpunt selecteren op onze website. Maar zodra de levering is ingepland door GLS, ontvang je van hen een e-mail met de voorziene leverdatum. Via die e-mail kan je het pakketje laten omleiden naar een GLS parcelshop.
Opgelet: wij raden af om een onbemand parcelpunt (zoals bijvoorbeeld Cubee) te kiezen. We merken dat de chauffeurs regelmatig geen pakketjes kunnen achterlaten omdat ofwel alle lockers vol zijn, ofwel de codes niet helemaal werken.
Ja en neen. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je geen afhaalpunt selecteren op onze website. Maar zodra de levering is ingepland door GLS, ontvang je van hen een e-mail met de voorziene leverdatum. Via die e-mail kan je het pakketje laten omleiden naar een GLS parcelshop.
Opgelet: wij raden af om een onbemand parcelpunt (zoals bijvoorbeeld Cubee) te kiezen. We merken dat de chauffeurs regelmatig geen pakketjes kunnen achterlaten omdat ofwel alle lockers vol zijn, ofwel de codes niet helemaal werken.
Wettelijk gezien heb je 14 dagen (vanaf de dag dat je het pakketje ontvangt) om een online bestelling te retourneren.Bij IEDEREEN LOOPT verlengen we deze retourperiode naar 30 dagen. Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze paginaverzenden & retourneren.
Vanuit België en Nederland is dit het gemakkelijkste via ons retourportaal. Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze paginaverzenden & retourneren.
Bij het aanmaken van een retourlabel kan je een parcelpunt kiezen. Dit is echter enkel om jou te informeren over het dichtsbijzijnde parcelpunt. Je kan het pakketje ook in een andere GLS (België) of DPD (Nederland) parcelshop binnenbrengen. Hiervoor hoef je geen tweede retourlabel aan te maken.
Neen, een retour is niet gratis. Maak je echter gebruik van ons retourportaal, dan kan je profiteren van onze lage verzendprijzen. Voor een retour vanuit België rekenen we 6.95€, vanuit Nederland is dit 7.95€. Deze kosten worden verrekend wanneer we jouw retour ontvangen.
Meer informatie over hoe je een pakketje kan retourneren, lees je op onze pagina verzenden & retourneren.