Vergelijk producten (0)
Afbeelding |
---|
Prijs |
Verkoper |
Producttype |
Omschrijving |
Beschikbaar |
De vermelde prijzen op onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Bestellingen worden altijd verzonden via het netwerk van GLS met track & trace code. Deze track & trace geeft iedereen een stuk meer zekerheid over de correcte bezorging van uw bestelling.
Bestellingen worden uiterlijk de werkdag na uw betaling verzonden. Uitzonderlijk hebben sommige producten afwijkende levertermijn (bijvoorbeeld bij een presale). De exacte verzendtermijn kan u steeds terugvinden op de productpagina.
Retourneren is enkel mogelijk (voor particuleren) bij online bestellingen. Bij aankopen in de winkel besteden we heel wat tijd aan uitleg en passen. In principe is omruiling voor aankopen in de winkel dan ook niet meer mogelijk. Heb je hier toch vragen over, contacteer ons dan eerst via info@iedereenloopt.be of +32(0)56 930 106
Voor een goedkope en snelle retour maak je gebruik van onze retourservice.
Opgelet: retourneren vanuit andere landen is niet mogelijk via onze retourservice. In dit geval zend je de retour op eigen kosten naar IEDEREEN LOOPT, Noordzandstraat 85 B, 8000 Brugge (België). Vergeet je ordernummer en naam niet te vermelden!
Maak je geen gebruik van onze retourservice? Stuur dan het pakket terug naar IEDEREEN LOOPT, Noordzandstraat 85 B, 8000 Brugge. Vergeet niet om je ordernummer en contactgegevens toe te voegen aan je retour!
Sokken en schoenen zijn ongedragen, het labeltje hangt er nog aan en zend je in hun originele verpakking terug. (Gebruik nooit de schoendoos als verzendverpakking!). Uiteraard mag je de producten wel passen! We vragen echter om dit binnenshuis te doen, zodat alles proper en verkoopbaar blijft. Uiteraard zou jij ook niet graag een paar schoenen ontvangen waarmee iemand anders al door de modder heeft gelopen…
Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan jou doorrekenen. Behandel jouw producten dus met zorg en zorg er ook voor dat deze bij retour goed verpakt is. Gelukkig is dit bij 99% van onze klanten geen probleem!
Let op: heb je gebruik gemaakt van een kortingsactie waarbij je een gratis product, een korting of gratis transport krijgt bij aankoop vanaf een bepaald bedrag of bepaald aantal producten? Dan vervalt de deze korting als je na het retour sturen minder dan het voor de kortingsactie vereiste aantal producten of bedrag overhoudt. Deze korting houden we dan in op het terug te storten bedrag.
De Wet Marktpraktijken (WMPC) bepaalt dat de Koper binnen een termijn van 14 kalenderdagen het product zonder enige gevolgtrekking, in de zin van boetes of opgave van redenen, kan aanmelden voor retour. Dit wordt het verzakingsrecht genoemd. Hierna heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.
Bij IEDEREEN LOOPT krijg je maar liefst 30 dagen om de retour aan te melden. Hierna heb je nog 14 dagen om deze effectief terug te sturen. Het terugsturen van een bestelling is voor kosten en risico van de klant, behalve als het product niet conform is.
Bij een geldig en juridisch correct gebruik van bovenvermeld verzakingsrecht zal IEDEREEN LOOPT binnen veertien (14) werkdagen zorg dragen voor terugbetaling van het door de Koper aan IEDEREEN LOOPT betaalde som, middels een door haar gekozen maar internationaal algemeen aanvaarde betaalwijze.
Er is geen restitutie mogelijk wanneer onrechtmatig gebruik werd gemaakt van het verzakingsrecht. Indien de goederen ten onrechte teruggestuurd worden, dan komen alle kosten welke aan terugzending zijn verbonden, ten laste van de Koper. IEDEREEN LOOPT is in dat geval vrij de producten voor rekening en risico van de Koper (bij derden) te stockeren gedurende 3 maand, en/of op impliciet of expliciet verzoek en kosten van de Koper, deze artikelen aan de Koper terug te zenden.